Індивідуальні плани роботи вчителів на період карантину

  

Індивідуальний план роботи під час карантину
заступника  завідувача з НВР
Шнайдер Олени Петрівни

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітка

1



16.03.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
-          накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-          Накази згідно циклограми роботи заступника з НВР
2.Складання плану роботи ЗНВР під час карантину

3. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»
4. Опрацювання фахової літератури.
5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.

 4 год







Сайт:«На Урок»


2
17.03. 2020

.Робота зі шкільною  документацією
-          накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-          Накази згідно циклограми роботи заступника з НВР
. Розміщення  оголошень у вайбері, на персональному блозі 
2. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Створення групи вчителів-предметників та класних керівників у вайбері для дистанційних консультацій.
4. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

4 год

  





Серія 1. Алгоритми та комунікація вчителів і учнів на період дистанційного
3
18.03. 2020

 1.Робота зі шкільною  документацією
-          накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-          Накази згідно циклограми роботи заступника з НВР

2. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
 3. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»
4 год

 

 

 

 

 

 

 

 

Серія 2. Набір і специфіка використання сервісів для вчителів

4

19.03. 2020
1.Робота зі шкільною  документацією
-          накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-          Накази згідно циклограми роботи заступника з НВР
2. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»
4 год







Серія 3. Дізнаємось більше про Class Dojo




5

20.03.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
-          накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
-          Накази згідно циклограми роботи заступника з ВР
2. Робота з   класними керівниками:
·         Консультації для класних керівників з питання організації виховної роботи для учнів під час весняних канікул в дистанційному форматі у Viber.
 3. Розмішення інформаційних матеріалів щодо навчання під час карантину у вайбер-групах та на блозі   https://olenashnaider.blogspot.com/
4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня викладання навчального матеріалу у початкових класах.
  5. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

4 год 

















Серія 4. Google Classroom для організації дистанційного навчання.




6

  23.03.
2020
1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Робота з педколективом  у дистанційному форматі Viber.
 3. Індивідуальні консультації для відділів
шкільного самоврядування  в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі  Instagram, Viber.
4.  Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»


4 год 













Серія 5 Огляд онлайн-інструменту Microsoft Teams









7




24.03.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 1-2 класів та журналів-інструктажів(сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників).
3. Перевірка ведення журналів з гурткової роботи.
4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber.
5. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»


 4 год




Серія 6. Знайомимось із сервісами CISCO WEBEX. Вивчаємо можливості
Електронний сертифікат про проходження партнерського курсу «Онлайн-сервіс для вчителів»



8



25.03.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Перевірка ведення класних журналів вчителів  3-4 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників).
3. Систематизація документів в папці по травматизму
4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення  з новою освітньої платформою для створення та проведення онлайн уроків Proficonf.com
5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
 4 год











9


26.03.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 5-6 класів та журналів-інструктажів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників).
3. Робота з документами заступника з ВР.
3. Систематизація документів в папці по харчуванню дітей пільгових категорій.
4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення  з 5 популярними платформами для онлайн викладання.
5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.


 4 год









10
27.03.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 57-8 класів (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників).
3. Опрацювання фахової літератури.
4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.

4 год





11
30.03.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Перевірка ведення класного журналу   9 класу (сторінок запису інструктажів та виховних годин класних керівників).
3. Підготовка  та вдосконалення матеріалів до запланованих виховних заходів у квітні.
4. Індивідуальні консультації для відділів
шкільного самоврядування  в онлайн режимі (за запитом) дистанційному форматі Instagram.
5. Робота з документацією.
6. Опрацювання фахової літератури.
7. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення  з новою освітньою платформою для створення та проведення онлайн уроків. ZOOM
8. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber.












12

31.03.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Перевірка ведення   журналів   індивідуального навчання .
3. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок»
4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber.
 4 год






13
01.04.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Складання проєктів наказів з питань виховної роботи на квітень місяць.
3. Робота з самоосвіти, накопичення методичних матеріалів.
4. Опрацювання фахової літератури.
5. Самоосвітня робота в  мережі Інтернет на сайті https://prometheus.org.ua/
6. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber.

4 год




14
02.04.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
3. Складання проєктів наказів з питань виховної роботи на квітень місяць.
4. Систематизація документів в папці з виховної роботи.
5. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На флешку».
6. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
 учням і класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber.

4 год







15
03.04.
2020
1.Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Робота в папці з календарно-тематичного планування.

3. Самоосвітня робота в  мережі Інтернет на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва»

4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
учням і класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber.

4 год

https://www.facebook.com/groups/1686224514945520/?ref=group_header

           

Індивідуальний план роботи та самоосвіти на період карантину

Вчителя фізкультури
Гребенюка С.В.


п/п

Дата

Зміст роботи
К-ть
годин
Завдання
учням
1










2






3.











4.
17.03.20р.










18.03.20р.






19.03.20р.











20.03.20р.
1.Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину
2. Підбір та підготовка   завдань для дистанційного навчання учнів 4-9 класів на період карантину.
3.Розробка комплексу загально- розвиваючих вправ.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Розробка спеціальних легкоатлетичних вправ.
3.Розсилка завдань для учнів.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Підготовка вправ для розвитку м’язів ніг.
3. Комплекс загально- розвиваючих вправ.
4.Розсилка завдань для учнів.


1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Складання комплексу вправ для розвитку швидкісних якостей.
3.Техніка виконання бігу на короткі дистанції
4. Розсилка завдань для учнів.
5 год.










5год.






4 год.











4год.


Рівноміоний біг 5хв.








Біг з
прискоренням
3х60м.




Човниковий біг 4х9м.











Стрибки через скакалку
3х30разів
п/п

Дата

Зміст роботи
К-ть
годин
Завдання
учням
5








6










7









8
24.03.20р.








25.03.20р.










26.03.20р.









27.03.20р.
1.  Корекція календарно – тематичного планування.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу.
3. Перегляд інформаційно-методичної літератури.


1. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків фізкультури.
2.Розробка комплексу загально- розвиваючих вправ.
3.Підбір вправ для розвитку сили м’язів ніг.


1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Розробка комплексу вправ для розвитку м’язів верхнього плечового поясу.
3.Підготовка вправ для розвитку швидкісних якостей.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Техніка виконання метання м’ячика на дальність.
3.Розсилка завдань для учнів.






5год.







5 год.











4 год.









4 год.



Рівномірний біг 6хв.







Присідання
3х25разів








Згинання та розгинання
рук  3х15 р.







Виконання
метання м’ячика 10 спроб
п/п

Дата

Зміст роботи
К-ть
годин
Завдання
учням
9












31.03.20р.












1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2.Підготовка комплексу вправ для розвитку витривалості.
3.Розсилка завдань учням

5 год.















Рівномірний біг 1000м.








Індивідуальний план роботи 
під час карантину 
 вчителя української мови та літератури
 Федоченко Оксани Анатоліївни

Клас
Предмет
Дата
Кількість 
годин
Домашнє завдання
Форма навчання
8
Укр.мова
03/12/20
1
Пар.27 “Речення зі звертанням” (с.128) — вивчити. 
Виконати вправи 286,288 (письм.)
Дистанційна
5
Укр.літ.
03/12/20
1
С.Васильченко. “У бур'янах” (с.187 — 194) — прочитати.
Письмово дати відповіді на питання № 5,7,8,10 (с.193 - 194).
Дистанційна
6
Укр.мова
03/13/20
1
Пар.48 “Написання -н- і -нн- у прикметниках” ( 151-152) — вивчити. Виконати вправи 404, 406 (письм.).
Дистанційна
9
Укр.мова
03/13/20
1
Повторити пар.24 — 28. “Безсполучникове складне речення. Розділові знаки у БСР. Тренувальні вправи”.
Виконати вправу 350 (І-ІІ), тести (с.161-162).
Повторити написання іменників та прикметників (Підгот. до ДПА — 3 дикт.).
Дистанційна
6
Укрмова
03/16/20
1
Пар.49 “Написання складних прикметників разом і через дефіс” (с.154 — 155) — вивчити
Виконати вправи 412, 413, 416(І).
Дистанційна
5
Укр.мова
03/16/20
1
УРЗМ Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму 
“Історія книжки” (с.165 — 166).
Дистанційна
7
Укр.мова
03/16/20
2
Пар.35 “Букви -н- та -нн- у прислівниках” (с.130) — вивчити.
Виконати вправи 362, 364 (І-ІІІ).
Дистанційна
6
Укр.літ.
03/16/20
1
Ярослав Стельмах.”Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера”. Виписати цитати до характеристики образів Сергія і Митька.
Дистанційна
5
Укр.мова
03/17/20
1
Пар.57 “Звертання” (с.167) — вивчити.
Виконати вправу 456.
Дистанційна
9
Укр.мова
03/17/20
1
Пар.29 “Складні речення із сурядним і підрядним зв'язком.Розділові знаки” (с.166) — вивчити.
Виконати вправи 367, 368.
(Підг.до ДПА — повторити написання прислівників разом, окремо, через дефіс; 3 дикт.)
Дистанційна
8
Укр.літ.
03/17/20
1
Ніні Бічуя.”Шпага Славка Беркути” - прочитати. 
Дистанційна
6
Укр.мова
03/17/20
1
УРЗМ Письмовий твір — опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною.
Дистанційна
8
Укр.мова
03/18/20
1
Пар.28 “Вставні слова” (с.132) — опрацювати.
Виконати вправи 298(І-ІІ), 299.
Дистанційна
5
Укр.мова
03/18/20
1
Пар.58 “Вставні слова” (с.169) — вивчити. Виконати вправи 465, 466.
Дистанційна
6
Укр.мова
03/18/20
1
Пар.50 “Написання прізвищ прикметникової форми” (с.157 — 158) — опрацювати.
Виконати вправи 422, 423.
Дистанційна
5
Укр.літ.
03/18/20
1
Т.Шевченко. “За сонцем хмаронька пливе...” (с.195 -196) — вивчити напам'ять.
Написати конспект: ліричні твори, тропи, персоніфікація.
Дистанційна
8
Укр.літ.
03/18/20
1
Ніні Бічуя.”Шпага Славка Беркути”. Виписати цитати до образів Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.
Дистанційна
6
Укр.літ.
03/18/20
1
Леся Воронина. “Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9” - прочитати.
Дати відповідь на пит.№4 — 8, 11,12 (с.200 -201) — письмово.
Дистанційна
8
Укр.мова
03/19/20
1
Пар.29 - 30 “Вставлені конструкії”(с.136) — вивчити.
Виконати вправу 307, тестові завдання (с.140 — 141), запит.та завд. (с.141) — усно.
Дистанційна
5
Укр.літ.
03/19/20
1
Т.Шевченко. “Садок вишневий коло хати...” - вивчити напам'ять.
Дистанційна
6
Укр.мова
03/20/20
1
Пар.51 “Узагальнення вивченого з теми “Прикметник””(с.159).
Виконати тестові завдання (с.160-161), запит. і завд. (с.161) — усно.
Дистанційна
9
Укр.мова
03/20/20
1
Пар.30 “Розділові знаки в складному реченні” (с.170) — опрацювати.
Виконати вправи 376, 378 — письмово.
(Підг.до ДПА — повторити написання апострофа, м'якого зн., подвоєння приголосних звуків; 3 дикт.)
Дистанційна
03/23/20
4
1.Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 5 - 9 класів.
2.Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
03/24/20
5
1. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з української мови та літератури для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
03/25/20
6
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 5 — 9 класів
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber
03/26/20
2
1. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
03/27/20
2
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 5- 9 класів
2. Он-лайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
6
Укр.мова
03/30/20
1
Пар.52 “Числівник як частина мови” (с.164 — 167) — вивчити.
Виконати вправи 437,438 .
Дистанційна
5
Укр.мова
03/30/20
1
РМ Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів (с.172 — 173) — письмово.
Дистанційна
7
Укр.мова
03/30/20
1
Пар.37 “Написання и та і в кінці прислівників” (с.134 ), пар.38 “Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників” (с.136) — опрацювати. Виконати вправи 382, 383 — письмово.
Дистанційна
6
Укр.літ.
03/30/20
1
Леся Воронина. “Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9”. Скласти тестові завдання до повісті.
Дистанційна
5
Укр.мова
03/31/20
1
РМ Оформлення конверта ( або адреси на поштовій листівці). Пар.62 (с.178 — 179). Виконати вправу 485 — письмово.
Дистанційна
9
Укр.мова
03/31/20
1
Пар.31 “Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком” (с.173 — 174) — опрацювати.
Виконати вправи 383, 395 — письмово.
(Підг.до ДПА — повторити написання сужбових частин мови; 3 дикт.)
Дистанційна
8
Укр.літ.
03/31/20
1
Ніні Бічуя.”Шпага Славка Беркути”.Дати відповідь на пит.№4,№9 (с.176) — письмово.
Дистанційна
6
Укр.мова
03/31/20
1
Пар.53 “Розряди кількісних числівників” (с.168 — 169) — опрацювати.Виконати вправи 446, 449 — письмово.
Дистанційна
7
Укр.мова
03/31/20
1
Пар.39 “Написання прислівників разом і через дефіс” (с.137 — 138) — вивчити.Виконати вправи 397, 400 — письмово.
Дистанційна












п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
1.
12.03.2020
1. Розробка та упорядкування завдань для учнів 5 - 9 класів на період карантину
2.Корекція календарно – тематичного планування. Підбір завдань. Опрацювання методично-фахової літератури
3. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 5 - 9 класів
4.Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
08.30 – 13.00
2.
13.03.2020
1. Опрацювання фахової літератури з метою підготовки завдань для дистанційного навчання учнів
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 5- 9 класів
3. Он-лайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
4.Перегляд вебінару «Організація дистанційного навчання під час карантину»
5. Розміщення завдань у соціальній мережіViber.
6.Нарада при директору
08.30 – 13.00
3.
03/16/20
1.Підготовка та систематизація завдань для учнів 5 -  9 класів з української мови та літератури
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

08.30 – 13.00
4.
17.03.2020
1.Підготовка та систематизація завдань з української літератури для учнів 6 класу
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber 3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
08.03 – 13.00
5.
18.03.2020
1.Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 9 класу
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
08.30 – 13.00
6.
19.03.2020
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 8, 6 класів
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
08.30 – 13.00
7.
20.03.202
1. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
08.30 – 13.00
8.
23.03.2020
1. Поновлення класних куточків. Вивчення методичних та наукових журналів «Дивослово», «Українська мова та література в школі», онлайн-видань
08.30 – 13.00
9.
24.03.2020
1. Розробка нестандартних уроків із української мови та літератури, розробка наочних матеріалів
2. Робота над презентацією до уроків української мови та  літератури

08.30 – 13.00
10.
25.03.2020
1. Поновлення методичних наробок у теках в кабінеті української мови та лытератури
2. Корекція виховного плану роботи класного керівника на ІІ семестр
08.30 – 13.00
11.
26.03.2020
1. Ознайомлення з правилами проведення ДПА в 9 класі та підготовка матеріалів до неї.
2. Опрацювання фахової літератури з метою підготовки завдань для ДПА 9 клас
08.30 – 13.00
12.
27.03.2020
1. Виготовлення стендів для кабінету української мови
2. Опрацювання фахової літератури
08.30 – 13.00
13.
30.03.2020
1. Підготовка ат систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 8, 9, класів
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber
08.30 – 13.00
14.
31.03.2020
1. Підготовка та систематизація завдань з української літератури для учнів 5,6, 8 класів
3. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber
08.30 – 13.00
15.
01.04.2020
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови  для учнів 9 класу
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber
08.30 – 13.00
16.
02.04.2020
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 5 — 9 класів
2.  Розміщення завдань у соціальній мережі Viber
08.30 – 13.00
17
03.04.2020
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури для учнів 5 — 9 класів
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber

 План роботи дистанційного навчання 
під час карантину 2 клас.
Завдання та відео уроки
Індивідуальний план роботи під час карантину
вчителя 2 класу
                                                               Кушнір Лариси Петрівни                                 
Дата
                                                               Зміст роботи
Час роботи
Примітка
1.       1
16.03.2020
понеділок
Розробка  і розміщення  завдань для учнів 2  класу на період карантину (мережа вайбер)
                                 ЯДС
1. Програми та пристрої для простих розрахунків. Допомога іншим під час пошуку рішення. Авторство контенту, зокрема електронного (власне і чуже).Аудіо – та інтерактивні книжки.
П.с.41 №1-2. З.с.27 – опрацювати.
                                        МАТИМАТИКА
2. Лічба об*єктів, позначення числом результату лічби. Таблиця множення числа 4. Вправи із змінною, що містять дію множення. Розв*язування задач.
П. с. 104-105 №1-6, З.с. 24 №1-4. 1. Опрацювати за завданнями. Викон.  матем. диктант.(  відео) 

                                         УКРАЇНСЬКА МОВА
3. Виразне читання, слухання твору. Форми слова та споріднені слова. Корінь 4. слова. Лексичне значення слова. Чергування звуків в коренях слів. Створення письмового висловлювання на задану тему.
П.с.  54-55, З. с. 2 №1-2. Опрацювати за завданнями.
  Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу»
Дистанційні консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
Розсилка завдань для учнів.







45хв.




45хв.



90хв.
4 год.
2.       2
17.03.2020
вівторок
     Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
  Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
                                                     ЯДС
1. Розпізнавання серед ситуацій із свого життя тих, що потребують перелічування об*єктів, вимірювання величин, обчислення. Конструювання знайомих площинних та об*ємних геометричних фігур з підручного матеріалу.
П. с. 19 №1-3. З.с. 27 №1-3. Опрацювати за завданнями.
                                                      МАТЕМАТИКА
2. Різницеве порівняння добутку двох множників і числа. Життєві ситуації, які розв*язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі). П. с. 105 №1-8, З. с. 26 №1-5 Опрацювати за завданнями.
. Перегл.  відео « Переставний  закон  множення» .

                                                       УКРАЇНСЬКА МОВА
3. Виразне читання, слухання твору. Форми слова. Споріднені слова. Створення письмового висловлювання. Запис слів під диктування. Робота з орфографічним та тлумачним словником. П. с. 56-57 №6-11, З. с. 3 №3-4 Опрацювати за завданнями.
«Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». 
Гра«Веселі читайлики»

                                                          ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
4. Елементи акробатики. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет та ігор.
Виконання вправ ранкової гімнастики (відео) https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU
Консультація для батьків учнів (тел. Режим)
Розсилка завдань для учнів.




45хв.






45хв.








45хв.





45хв.
4 год.
1.        
18.03.2020
середа
        . Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
                                             ЯДС
1. Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Перепитування як уточнення інформації. Види інформації: текстова, графічна, звукова.  2. Створення письмового висловлювання.
Імпровізація у грі. Репліка як словесний складник висловлювання. Жести, міміка, інтонації, пози, діїї. П. с.20 №1-2, З. с. 28 №1-3. Опрацювати за завданнями.
Викон.  малюнковий  диктант «Рослини» https://www.youtube.com/watch?v=R5_knJ9Ben0
                                                     МАТЕМАТИКА
Знаходження спільних добутків при множенні чисел 2, 3, 4. Таблиця множення числа 5. Схематичне зображення умови складеної задачі, що містить дію множення. П. с. 106 №1-7. З. с. 27 №1-2. Опрацювати за завданнями.
2.Перегляд  відео «Таблиця множення  числа  
Вивчити таблицю множення числа 5.
    
                                                    УКРАЇНСЬКА МОВА
Виразне читання, слухання твору. Передбачення за заголовком. Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Робота за змістом твору. Мовні явища в тексті: чергування звуків в коренях слів. Запис слів під диктування. Добір спільнокореневих слів. Словниковий  диктант https://www.youtube.com/watch?v=f3FDTzxqDBU
Перегляд  відео  «Знайомство  з  частинами  мови»
 П. с. 58-59. З. с. 4 №1-2. Опрацювати за завданнями.
Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»
 Серія 1. Алгоритми та комунікація вчителів і учнів на період дистанційного навчання
Розсилка завдань для учнів.





 90хв.








45хв.







45хв.
4 год.
2.        
19.03.2020
четвер
           . Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
                                                    ЯДС
1. Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини.
2. Вплив людини на довкілля. Охорона природи.
Перегляд  відео «Рослини- зелене диво Землі». Відео для дітей. / Plants - the green wonder of the Earth.
П.с. 21-22 №1-6. З. С. 29 №1-3. Опрацювати за завданнями.
              
                                                       МИСТЕЦТВО
3. Кіно як вид мистецтва. Види кіно. Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об*єктів для створення художніх образів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки.
4. Малювання графічними матеріалами, фарбами.
Ознайомлення з  орнаментом. Геометричні  і рослинні  орнаменти. Малювання  геометричного  орнаменту.
Перегляд  презентації:
Викон. свій варіант  геометричного  орнаменту
П. с. 80-83. Альбом С.24-25. Опрацювати за завданнями.

                                                ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
5. Лазіння та перелізання. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Викон. вправи ранк. гімнастики (відео) https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU
Консультація в телефонному режимі для батьків 2 класу ( Навчання в дистанційній формі) 
   Розсилка завдань для учнів.
                                             

90хв.






90хв.











45хв.

5 год.

20.03.2020
П*ятниця
                . Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
                                                ЯДС
1. Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із елементів конструкторів або інших готових елементів( коробки, банки, пластикові пляшки). Безпечні прийоми праці. Демонстрація результату власної діяльності.
2. Можливі загрози з боку людей, правила поведінки. Діяльність служб допомоги в небезпечних ситуаціях. Кроки для виконання навчальних, ігрових, дослідницьких завдань. Перегляд  відеоуроку
Практична робота.
П. с. 23 №1-2. З. с. 30 №1-3. Опрацювати за завданнями.

                                                   МАТЕМАТИКА
3. Розклад числа на множники. Задачі на різницеве порівняння двох добутків. Складання виразів за схемою. П. с.106-107  №1-7. З. с. 28 №1-4
Повторити та закріпити вивчену таблицю множення та ділення.

                                                      УКРАЇНСЬКА МОВА
4. Розвиток зв*язного мовлення. Українська анімація. Перегляд 9-серіїї анімаційного серіалу «Моя країна Україна»: пошук інформації про винаходи, та обговорення. Створення медіапродукту: абетка винаходів, згаданих у мультфільмі. Провед. калігр. хвилинки .https://www.youtube.com/watch?v=gR_LZHX-VKo
Перегляд   казки«Частини мови» https://www.youtube.com/watch?v=tFUoH21hWaQ

П. с. 60-61 №1-7. З. с. 5 №3-5. Опрацювати за завданнями.

                                                  ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
5. Вправи для розвитку координації. Рухливі ігри та естафети.
Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет та ігор.
Виконання вправ ранкової гімнастики (відео) https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU
Консультація для батьків учнів (тел. Режим)
Розсилка завдань для учнів.



90хв.











45хв.

5 год.
3.        
23.03.2020
понеділок
Корекція календарно – тематичного планування.
 Добірка матеріалу до батьківських зборів.
Опрацювання методичної літератури.
Підбір цікавих завдань для уроків.
Перегляд  мультфільму « Пан  Коцький»

4 год.
4.        
24.03.2020
вівторок
. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання. 
2. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Контроль створення  вайбер-групи батьками- та класним керівником.
Перегляд мультфільму « Кривенька качечка»


4 год.
5.        
25.03.2020
середа
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів.
2. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
4. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня в початкових класах.
Ознайомлення з Хрестоматії сучасної української дитячої літератури Катериною Єгорушкіною « Цятки і плямки»


4 год.
6.        
26.03.2020
Четвер

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів.
2. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики та української мови.
4. Упорядкування дитячих портфоліо
Ознайомлення з Хрестоматії сучасної української дитячої літератури Оксаною Лущевською « Шашки»



5 год.
7.        
27.03.2020
П*ятниця
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання .
2. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю .
3. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів.
Намалювати «Домашніх улюбленців».


5 год.
8.        
30.03.2020
понеділок
Розміщення завдань для учнів 2 –го класу( соціальна мережа Вайбер).
                                                                 ЯДС
1. Створення найпростіших моделей ( із підручних матеріалів, конструктора та за допомогою цифрових пристроїв).
П.с. 24 №1-4. З. с. 28№1-3.

                                                     МАТЕМАТИКА
2. Лічба об*єктів, позначення числом результату лічби. Дія і знак дії ділення. Вправи на поділ порівну. Розв*язування задач на поділ рівних частин,з допомогою схематичних малюнків. Усні  обчислення https://www.youtube.com/watch?v=i3QY66eevRk

П. с. 107-108 №1-8. З.с. 29 №1-6.

                                                     УКРАЇНСЬКА МОВА
3.Виразне читання, слухання твору. Корінь слова, добір спільнокореневих 4.слів. Визначення закінчення, основи та кореня слова. Лексичне значення слова. Створення письмового висловлювання на задану тему. Форми слова та споріднені слова. Редагування тексту. Робота з орфографічним словником. Слухання .Аудіозапис «В. Сухомлинський «Хлоп­чик і Дзвіночок Конвалії». https://www.youtube.com/watch?v=jr1AoeV-dbw

П. с. 62-63. З. с. 6 №1-3.
45 хв.







45 хв.




90 хв.
4 год.
9.        
31.03.2020
вівторок
Підбір завдань для учнів 2-А класу в умовах навчання дистанційної форми. Повідомлення завдань учням . 

                                                                                  ЯДС
1. Розпізнавання серед ситуацій із свого життя тих, що перебувають перелічування об*єктів, вимірювання величин обчислення. Створення макетів реальних  об*єктів.
П. с. 25 №1-3. З.с. 29 №1-3.
                                                  
                                                           МАТЕМАТИКА
2. Знаходження невідомого множника. Назви компонентів дії ділення. Читання рівностей на ділення. Доповнення і розв*язування задач. Математичний  диктант. https://www.youtube.com/watch?v=9uyMo9p-tEE
Перегляд  відеоуроку https://www.youtube.com/watch?v=4X7WipFjIOs
П. с. 108-109 №1-8. З.с. 30 №1-4.

                                                          УКРАЇНСЬКА МОВА
3. Виразне читання та слухання віршів, обговорення первинного сприйняття. Робота з лексичним значенням слова. Утворення споріднених слів. Омоніми. Створення письмового висловлювання. Тренажер з  читання https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g

П.с. 64-65 №1-11. З. с. 7 №4-5.

                                                            ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
4. Фізичні вправи для формування постави. Рухлива гра. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.




45 хв.






45 хв.





45 хв.




45 хв.
   


4 год.
10.     
01.04.2020
середа
Розробка  і розміщення  завдань для учнів 2  класу на період карантину (мережа вайбер)
                                                                       ЯДС
1. Візуальні медіа як джерело інформації. Темп,емоційно-ціннісне навантаження медіатекстів. Перепитування як уточнення інформації. 2.Інстанезація улюблених казок і віршів. Жести, міміка, інтонації, пози, дії несловесний складник висловлювання. Створення письмового висловлюння на добре відому тему. Перегляд  відеоуроку « Особливості життя тварин навесні»
П. с. 26 №1-3. З. с. 30 №1-3

                                                                   МАТЕМАТИКА
3. Взаємозв*язок дій множення і ділення. Складання сімейства рівностей. Таблиця множення і ділення чисел 2-5.Задачі на вміщення.
П.с. 109-110 №1-8. З. с. 31 №1-3.

                                                                     УКРАЇНСЬКА МОВА
4. . Виразне читання та слухання твору. Передбачення за ілюстрацією до тексту. Робота за змістом твору. Мовні явища в тексті. Багатозначні слова і омоніми. Створення письмового висловлювання. Аудіослухання  вірша «Перекинута  шпаківня» https://www.youtube.com/watch?v=W4qoHW8BgvA
П. с. 66-67.№1-11.З. с. 8.№4-5




90 хв.






45 хв.




45 хв.



4 год.
11.     
02.04.2020 четвер
Дистанційні консультації  для учнів 2класу. Повідомлення завдань.

                                                                             ЯДС
1. Прості спостереження досліди. Сезонні зміни в природі. Повітря та його 2.властивості. Вимірювання температури повітря. Перегляд  відеоуроку»Тварини навесні»
П.с. 27. №1-2. З. с. 31 №1-2.

                                                       МИСТЕЦТВО
З. Зв*язок музики з іншими видами мистецтва. Колискові пісні: емоційний зміст, характер, будова. Слухання колискових пісень у виконанні професійних 4. співаків. Малювання графічними матеріалами, фарбами ілюстрації колискових пісень. Виконання колискових пісень.
П. с. 84-87. Альбом с.26-27.
.Перегляд  відеоуроку

                                                      ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
5. Фізичні вправи для профілактики плоскостопості та відновлення організму. Рухливі ігор. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор.




90 хв.





90 хв.






45 хв.



5год.
12.     
03.04.2020
п*ятниця
Розміщення завдань для учнів  класу (соціальна мережа Viber)

                                                                             ЯДС
1. Макетування. Виготовлення й оздоблення об*ємних виробів з паперу (транспортних засобів, будинків, веж, роботів). Добір матеріалів та пристосувань для виготовлення виробу. Дослідження своїх можливостей.
2. Походження назви населеного пункту, розташування. Славні події з життя громади.
П. с. 28-29 №1-5. З. с. 32 №1-3.

                                                                   МАТЕМАТИКА
3.Істотні ознаки кола і круга. Таблиці множення та ділення чисел 2-5. Задачі на вміщення.
П. с. 111. №1-8. З
З. с. 32. №1-2.

                                                 УКРАЇНСЬКА МОВА
4. Робота з дитячою книжкою. Презентація улюбленої книжки. Робота з текстом та прислів*ями. Вправа  «Склади слова, речення» https://www.youtube.com/watch?v=OSodsdSLlQg
П. с. 70-71.  Опрацювати. Написання оповідки на сторінку у власній книжці.

                                                         ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
5. Вправи на релаксацію. Дихальні вправи. Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки.






90 хв.






45 хв.





45 хв.





45 хв.




5 год.

  






Індивідуальний план роботи та самоосвіти
             вчителя початкових класів
                                   Шнайдер  Олени Петрівни
на період карантину    

п/п
     Дата
                                
Зміст роботи
   Завдання учням для опрацювання
Кіль
кість годин
1.
16.03.2020
1.Складання плану роботи та самоосвіти на період карантину
2. Підбір та підготовка  та розміщення на блозі  завдань для дистанційного навчання учнів 4 класів на період карантину. https://olenasnajder.blogspot.com/ 
3.Розсилка завдань для учнів
4.  Дистанційні консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
5. Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу»


  літературне читання- ст. 136-139, " О.Пушкін "Казка про царя Салтана" (уривок)  відповіді на запитання на ст.139.
математика -  стор.  143, № 892-894, 896-899.
українська мова -  ст. 147, впр.290 (усно), 291, 292, 294.
природознавство -ст. 107 в підручнику, в зошиті ст.46-47.
4 год
2.
17.03.2020
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Розміщення завдань для учнів у вайбері, на персональному блозі 
2. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Створення групи вчителів-предметників та класних керівників у вайбері для дистанційних консультацій.
4. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»
 Серія 1. Алгоритми та комунікація вчителів і учнів на період дистанційного навчання
  літературне читання- ст. 139-142,  відповіді на запитання на ст.142.
математика -  стор.  144, № 900-902,  905-909,912..
українська мова -  ст. 150, впр.295, 296 (усно), 297, 298.
основи здоров'я - ст. 129 в підручнику, "Дорожні знаки", ст.129-133. 
4 год
3.
18.03.2020
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.  
2.Розсилка завдань для учнів
3. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
 4. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

Серія 2. Набір і специфіка використання сервісів для вчителів


 

 літературне читання- ст. 143-145, "Гидке каченя" (уривок), переказ
математика -  стор.  146, № 914-918, 920,922, 923
українська мова -  ст. 152, впр.299(усно), 300, 301.
3 год
4.
19.03.2020
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики.
3. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
4. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

 Серія 3. Дізнаємось більше про Class Dojo

 Природознавство - ст.110-112, в зошиті с. 47-48.
Трудове навчання - виріб з пластмасової тари (в підр. ст.57-59)

2 год
5.
20.03.2020

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків української мови.
3. Розмішення інформаційних матеріалів щодо навчання під час карантину у вайбер-групах та на блозі   https://olenashnaider.blogspot.com/
2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня викладання навчального матеріалу у початкових класах.
  4. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

 Серія 4. Google Classroom для організації дистанційного навчання.

 літературне читання- ст. 146-147, (продовження "Гидке каченя"),   переказ
математика -  стор.  147, № 924-929.
українська мова -  ст. 154, впр. 302 (усно),  303-305
 Я у світі - ст. 181-89 в підручнику,  в зошиті с.23-24

4 год
6.
23.03.2020
1.  Корекція календарно – тематичного планування.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики.
3. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів
4.  Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

 Серія 5 Огляд онлайн-інструменту Microsoft Teams

 Корисні підказки. Коли тобі нудно
4 год
7.
24.03.2020
1. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків української мови.
2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня викладання навчального матеріалу у початкових класах.
3. Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

 Серія 6. Знайомимось із сервісами CISCO WEBEX. Вивчаємо можливості Classtime

Електронний сертифікат про проходження партнерського курсу «Онлайн-сервіс для вчителів»
4 год
8.
25.03.2020
1.  1. Виготовлення дидактичного матеріалу для літературного читання.
2. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
3. Онлайн консультації з вчителями щодо продовження карантину.

4. Перегляд вебінару « Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних засобів» на платформі « На Урок»

 Поради як зберегти зоров'я
3 год
9.
26.03.2020
1. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики.

2. Перегляд вебінару "Що таке дійсно дистанційне навчання?"

3. Перегляд майстер-класу  "Українська мова - це цікаво" https://www.youtube.com/watch?v=KGvqQ8fZ8Aw

 Переглянути мультфільм
«Корисні підказки. Сам вдома»

2 год
10.
27.03.2020
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання .
2. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю .

3. Перегляд майстер - класу "Від успішного вчителя - до успішного учня"

https://www.youtube.com/watch?v=_CQXRh7sBX8


4 год
11.
30.03.2020
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання. 
2. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Контроль створення  вайбер-груп вчителями-предметниками та класними керівниками.

4. Проходження  “Інтенсивного  курсу “Хмарні технології у дистанційному навчанні в умовах карантину””

Термін проходження курсу: 30.03 по 03.04.

 Літературне читання- Г.Х. Андерсен «Гидке качення» (продовження  ст.148-150).  Скласти план, переказувати з опорою на план.
Математика-  Ознайомитися з ділення виду 168:28 на ст.151.   Виконати №946-953 в зошиті.
Українська мова- Виконати письмово вправи 317, 318, 319,321.
Природознавство- Водойми України.  В підручнику ст..113-116 +завдання в зошиті.

4 год
12.
31.03.2020
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів.
2. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

 4. Проходження  “Інтенсивного  курсу “Хмарні технології у дистанційному навчанні в умовах карантину””

Термін проходження курсу: 30.03 по 03.04.

 Літературне читання-  Джанні Родарі «дорога, що нікуди не вела», ст..151-153. Прочитати, відповісти на запитання вкінці твору.
Математика-  Ознайомитися з діленням виду41528:58 (№954-усно),  №955-961 в зошиті.
Українська мова -. Поняття про прислівник як частину мови.  Правило на ст..165. Вправи 323 (усно), 324,325.  Запам'ятати правопис слів трамвай, тролейбус.
Основи здоров'я – Опрацювати в підручнику статтю «Самооцінка і поведінка людини. Упертість і самовпевненість»

4 год
13.
01.04.2020
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів.
2. Онлайн консультації з вчителями, батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Виготовлення дидактичного матеріалу для уроків математики.

 4. Проходження  “Інтенсивного  курсу “Хмарні технології у дистанційному навчанні в умовах карантину””

Термін проходження курсу: 30.03 по 03.04.

 Літературне читання-    Позакласне читання. Прочитати казку (на свій вибір).
Математика- Ознайомитися з письмовим діленням з остачею на ст.154, виконати №963-965 в зошиті.
Українська мова- Прислівники близькі і протилежні за значенням. Вправи 326,32, 328, 331. Засвоїти правопис слів6 напам'ять, вперед, ззаду, назад.

3 год
14.
02.04.2020
1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів класу.
2. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
3. Перегляд та підбір нових фізкультхвилинок для уроків.

  4. Проходження  “Інтенсивного  курсу “Хмарні технології у дистанційному навчанні в умовах карантину””

Термін проходження курсу: 30.03 по 03.04.

 Природознавство- Озера і болота. Охорона водойм. В підручнику ст..116-119 +завдання в зошиті.
Трудове навчання- Виготовлення іграшок з поролону.

2 год
15.
03.04.2020
1. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
2.Корекція календарно – тематичного планування.

3.  Проходження  “Інтенсивного  курсу “Хмарні технології у дистанційному навчанні в умовах карантину””

Термін проходження курсу: 30.03 по 03.04.



 Літературне читання-   Підсумковий урок за темою «Літературні казки зарубіжних письменників». Відповісти на питання на ст..154.
Математика-  Ділення з перевіркою. № 970-976  виконати в зошиті.
Українська мова – Виконати вправи 332,333, 334, 335. Засвоїти написання слів: щогодини, щотижня.
Я у світі – Навчальний проект «Визначні місця мого краю»

4 год

Індивідуальний план роботи вчителя музичного мистецтва та керівника вокального гуртка
Колісника Володимира Михайловича
під час карантину
  (17.03.2020 – 03.04.2020)

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1.
19.03.2020
1. Робота з інтернет -ресурсами. Пошук інформації про розвиток вокальних здібностей в учнів.

2. Перегляд вебінару  «Практичні  поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

3. Підбір і розробка завдань для перевірки раніше засвоєних знань в учня  3 –го класу






4 Розробка   і розміщення на сайті завдань для учнів 4–го класу   на період карантину






5 Розробка   і розміщення на сайті завдань для учнів 5–го класу   на період карантину







6. Підбір і розробка завдань для перевірки раніше засвоєних знань в учнів6–го класу









7.Розробка   і розміщення на сайті завдань для учнів 7го класу   на період карантину


09.00-10..45



10.45-11.30


11.30-12.20







12.20- 13.05






1305-13.50.












13.55-14.30















14.30-15.15



Викладання матеріалів для самостійного опрацювання для учнів 3 класу мережа «Viber»
Підручник ст.110-121 опрацювати. Вивчити пісню Подоляночка, Пісня про барабанщика.
Викладання матеріалів для самостійного опрацювання для учнів 4 класу мережа «Viber»
Підручник ст.124-128 опрацювати. Вивчити пісню Наша ріднам Україна
Викладання матеріалів для самостійного опрацювання для учнів 5 класу мережа «Viber»
Підручник ст.88-93 опрацювати. Вивчити пісню Веснянка. Прослухати композиції викладені в мережу«Viber»

Викладання матеріалів для самостійного опрацювання для учнів 6 класу мережа «Viber»
Вивчити пісню Музика Прослухати композиції викладені в мережу«Viber».
Виконати тестові завдання



Викладання матеріалів для самостійного опрацювання для учнів 7 класу мережа «Viber»
Вивчити пісню Господи помилуй нас.
Прослухати композиції викладені в мережу«Viber».
Виконати тестові завдання


  

  
  
3.
02.04..2020
 1. Робота з інтернет -ресурсами. Пошук інформації про розвиток вокальних здібностей в учнів.

2. Перегляд вебінару  «Практичні  поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»


3 Розробка   і розміщення на сайті завдань для учнів 4–го класу   на період карантину





4 Розробка   і розміщення на сайті завдань для учнів 5–го класу   на період карантину








.
5 Підбір і розробка завдань для перевірки раніше засвоєних знань в учнів6–го класу









6..Розробка   і розміщення на сайті завдань для учнів 7го класу   на період карантину











7. Робота з інтернет-ресурсами. Пошук музичних вітань для уроків музичного мистецтва.

8. Перегляд вебінару" Організація навчання та дозвілля під час карантину:корисні матеріали на допомогу педагогу"
09.00-10..45



10.45-11.30



12.20- 13.05






1305-13.50.















13.55-14.30















14.30-15.15




Викладання матеріалів для самостійного опрацювання для учнів 4 класу мережа «Viber»
Підручник ст.130-135 Вивчити пісню Золоте весілля

Викладання матеріалів для самостійного опрацювання для учнів 5 класу мережа «Viber»
Підручник . Тема Музика та інші види мистецтва. опрацювати. Вивчити пісню Школярики- школярики. Прослухати композиції викладені в мережу«Viber»

Викладання матеріалів для самостійного опрацювання для учнів 6 класу мережа «Viber»
Підручник тема Жанрова палітра симфонічної музики. Вивчити пісню Козацька пісня Прослухати композиції викладені в мережу«Viber».


Викладання матеріалів для самостійного опрацювання для учнів 7 класу мережа «Viber»
Підручник тема Музика театру
Вивчити пісню Тече вода з-під явора
Прослухати композиції викладені в мережу«Viber».






 Індивідуальний план роботи під час карантину вчителя Кондрацької Р.П. (форма навчання - дистанційна)

Дата
Клас
Предмет
Кількість годин
Зміст роботи
Домашнє завдання
Час роботи
12.03.2020
9
6
укр.літ.
з.літ.
1
1
  1. Розробка  та упорядкування завдань для учнів 5 — 9 класів на період карантину
2. Корекція календарно – тематичного планування. Підбір завдань. Опрацювання методично-фахової літератури
3. Підготовка та систематизація завдань з української літератури для учнів 7, 9 класів
4. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 5-9 класу
5. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
Прочитати поему Т. Шевченка ''Наймичка''
Вивчити напам'ять 3-4 хоку
09.00 – 11.00всього-2 год.
13.03.2020
5
9
9
6
з.літ.
з.літ.
Укр.літ.
етика
1
1
1
1
1. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 5, 9класів
2. Опрацювання фахової літератури з метою підготовки завдань для дистанційного навчання учнів
3. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 5-9 класів
4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
Читати виразно вірші 
Д.Кітса.
Продовжити читання роману ''Ляльковий дім''
Аналіз поеми Т.Шевченка ''Катерина''
Cкласти розповідь від однієї особи ''Права людини в демократичному суспільстві''
–09 14.40
09.40-14.40 всього-4
год.
16.03.2020 
9
6
7
5
6
6
з.літ.
з.літ.
з.літ.
Етика
труд.навч.
1
1
1
1
1
1
1.  Нарада при директору
2. Перегляд вебінару
3.  Підготовка та систематизація завдань для учнів 8, 9 класів з зарубіжної літератури
4. Підготовка та систематизація завдань для учнів 6, 7 класів із зарубіжної літератури
5. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

Продовжити читання роману ''Ляльковий дім''
Скласти власне хоку.
Читати твір Кіплінга ''Балада про Схід і Захід''

09.00 – 15.40

всього-6 год.
17.03.2020
8
7
5
5
5
з.літ.
Укр.літ.
Зар.літ.
Труд.нав
труд.нав.
1
1
1
1
1
1. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 8, 5 класів.
2.  Підготовка та систематизація завдань з української літератури для учнів 7класу
3. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber
Опрацювати біографію Алігєрі .
Аналіз оповідання О. Стороженка “Скарб”
Ілюстрація до рочитаного.
Повторити правила техніки безпеки на уроці трудового навчання.
Переглянути презентацію надіслану учителем.
0945-. – 14.45
всього-5год
18.03.2020
8
7
7
Зар.літ 
зар. Літ.
Укр.літ
1
1
1
1. Нарада при директору

2. Підготовка та систематизація завдань з літератури для учнів 8 класу

3. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 7 класу

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
Читати твір “Божественна комедія “
Скласти словник хоку.
Продовжити аналіз оповідання О. Стороженка “Скарб”
12.00 – 15.00 всього-3 год.
19.03.2020
9
6
Укр.літ.
Зар. літ
1
1
1. Підготовка та систематизація завдань з  літератури для учнів 5- 9 класів

2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6 класу 

4. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.
Вивчити напам'ять вірш Т.Шевченка “У нашім раї ...”
Ознайомитись в мережі Інтернет з технологією “хайку”
– 1100
всього 2 год.
9000-11.00
всього -2 год.
20.03.202
5
9
9
6
з.літ.
з.літ.
Укр.літ.
етика
1
1
1
1
1. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 5-9 класів

2. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів
3. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber.

Переказувати близько до тексту оповідання “Снап”
Переглянути презентацію “Жінка в творчості Шевченка”
Написати композиційну будову твору “Ляльковий дім”
Виготовити подарунок для любиої людини.
40.                
41.               – 14.40
09.40-14.40.
всього-4 год.
23.03.2020
1. Поновлення класних куточків. Вивчення методичних та наукових журналів «Дивослово», «Українська мова та література в школі», онлайн-видань
09.00
 – 13.00
24.03.2020
1. Розробка нестандартних  уроків із української мови та літератури, розробка наочних матеріалів
2. Робота над презентацією до уроків зарубіжної літератури

09.00 – 13.00
25.03.2020
1. Поновлення методичних наробок у теках в кабінеті української мови
2. Корекція виховного плану роботи класного керівника на ІІ семестр
09.00 – 13.00
26.03.2020
1. Ознайомлення з правилами проведення ДПА в 9 класі та підготовка матеріалів до неї.
2. Опрацювання фахової літератури з метою підготовки завдань для ДПА 9 клас
09.00 – 13.00
27.03.2020
1. Виготовлення стендів для кабінету української мови
2. Опрацювання фахової літератури
09.00 – 13.00
30.03.2020
9
6
7
5
6
6
з.літ.
з.літ.
з.літ.
Етика
труд.навч.
1
1
1
1
1
1
1. Підготовка ат систематизація завдань з української літератури для учнів 7, 9, класів
2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжнох літератури для учнів 6, 7 класів
3. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber

Продовжити читання роману ''Ляльковий дім''
Написати підсумкову роботу за останньою темою в довільній формі.
Створити презентацію на тему “Диво Сходу”
Опитати батьків про традиції сімейноговиховання.Скласти нотатки.
Переглянути резентацію “Традиційна писанка”

09.00 – 15.40

всього-6 год.
31.03.2020
8
7
5
5
5
з.літ.
Укр.літ.
Зар.літ.
Труд.нав
труд.нав.
1
1
1
1
1
1. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 5, 8 класів
2. Підготовка та систематизація завдань з української літератури для учнів 9 класу
3. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber
Завершити читання “Божественної комедії”.
Скласти кросворд за творчістю Стороженка.
Підготувати цікаве повідомлення про домашнього улюбленця.
Зібрати колекцію із природних матеріалів для майбутніх проектів (індивідуально)
09.45-. – 14.45
всього-5год
01.04.2020
8
7
7
Зар.літ 
зар. Літ.
Укр.літ
1
1
1
1. Підготовка та систематизація завдань з  літератури для учнів 9 класу
2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6 .
12.00 – 15.00 всього-3 год.3.00
02.04.2020
1. Підготовка та систематизація з  літератури для учнів 7, 6 класів
2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 7 класу
3. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber
0
03.04.2020
1. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 5, 8, 9 класів
2. Розміщення завдань у соціальній мережі Viber



Комментариев нет:

Отправить комментарий

 УВАГА! з 2 листопада організація освітнього процесу   В ІВАНІВСЬКІЙ ФІЛІЇ  для учнів 1-9 класів  буде здійснюватися у звичайному режимі