Дистанційне навчання

Дистанційне навчання

  для учнів 1-4 класів

Увага! Більш детальні завдання для учнів 1-4-х класів класні керівники
відправляють безпосередньо в чати/групи своїх класів.

 4 клас

 15 травня

Літературне читання-     Ірен Роздобудько «Я зніматимусь в кіно», «Підкидьок», «Як зрозуміти хлопців». В хрестоматії с. 162-169»

Математика-     Повторення.  С.168 - № 21-29

Українська мова-    Повторення( завдання на картці №5)  

Я у світі –     Скласти листа ровеснику-іноземцю про свою країну.

 14 травня

Природознавство-     Заповідні території та охорона природи Карпат та Кримських гір - прочитати статтю в підручнику, виконати завдання в зошиті.

Трудове навчання-     Сувеніри з пап’є-маше.(Ознайомитись з технікою в підручнику)

13 травня

Літературне читання-       Юлія Смаль «Хімія і їжа», «Кольорова хімія. Таємниця хіміка-криміналіста». В хрестоматії с. 178-185

Математика -  Повторення.  С.167, №15-20

Українська мова –   Повторення( завдання на картці №4)  

  12 травня

Літературне читання-     Урок позакласного читання. Саша Кочубей Володарка лісу». В хрестоматії с.140-143

Математика-     контрольна робота (на картці),  передати для оцінювання

Українська мова-   Повторення( завдання на картці №3)  

 Основи здоров'я – Опрацювати в підручнику статтю «   Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя

   8травня

Літературне читання –    Контрольна робота №8.  Навичка читання вголос (на картці №2) Виконане завдання передати для оцінювання

Математика-      Множення та ділення. Обчислення значень виразів.  С. 167, № 10-15

Українська мова –   Повторення( завдання на картці № 2)  

Я у світі –     Індивідуальний проект «Подорожую країнами світу»

7 травня

Природознавство-    В підручнику  прочитати статтю «  Кримські гори»  +завдання в зошиті.

Трудове навчання-    Об’ємна аплікація з тканиниі гудзиків. Гудзикове дерево. 

6 травня

Літературне читання-      Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово, на картці №1) Виконане завдання передати для оцінювання

Інструкція за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join?

Математика-     Склад чисел. Порядок дій у виразах.с.166, №1-9

Українська мова-    Повторення( завдання на картці1)  

 5 травня

Літературне читання-  В. Рудківський «Угода»(прочитати уривок твору в хрестоматії с.174-177)   

Математика-     Вивчити напам’ять таблицю співвідношення величин  № 238

Українська мова –    Контрольне списування . (списати на подвійний листок із зошита, підписати) Виконане завдання передати для оцінювання

Основи здоров'я –  «Здоров’я – усьому голова!». Подумайте, чому потрібно берегти здоров’я.


4 травня

Літературне читання-     В. Рудківський «Угода»(прочитати уривок твору в хрестоматії с.170-174)
Цікаве про В. Рудківського 
Математика-    Пригадай одиниці вимірювання маси. 
Виконай №226-236. Якщо тобі щось не зрозуміло - зв'яжись з вчителькою.
Українська мова-   Урок розвитку мовлення. Написати твір-роздум «Пташка красна пір’ям, а людина – добрими справами»

Природознавство-    Гори Карпати. Подивись відео про Карпати. Прочитай статтю в підручнику  і виконай завдання в зошиті, які зможеш.


30  квітня
Природознавство-    В підручнику  прочитати статтю « Степ»  +завдання в зошиті.
Трудове навчання-    Об’ємна аплікація з тканини та гудзиків.
29 квітня
Літературне читання-    –  с.179-183, відомості про В. Рутківського, «Як складають вірші».
Математика-   Величини.  Ст.36,  №213-223.
Українська мова-    Повторення( завдання на картці №6)  

                                           28 квітня
Літературне читання-      Урок позакласного читання. Прочитати книжку (на вибір).
Математика-     Порівняння чисел. В підручнику с. 34, №199-212
Українська мова –   Повторення( завдання на картці №5) 
 Основи здоров'я – Опрацювати в підручнику статтю «   Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя

 27 квітня
Літературне читання-    с. 177-178, О.Єфімов «Тут усе є». Читати, відповісти на запитання після твору.
Математика-    перевірка навички усного обчислення (на картці)
Українська мова-   Повторення( завдання на картці №4)  
Природознавство-   В підручнику прочитати  статтю  « Лісостеп», дати відповіді на запитання.    завдання в зошиті. 
 24 квітня
Літературне читання –  с. 175-176, Г. Чубач «Найрідніші голоси»,          С. Жупанин «Намалюю вітер».
Математика-     Знаходження числа за його дробом. №865-875.
Українська мова –   Повторення( завдання на картці №3)  
Я у світі –    Європейський Союз – співтовариство народів Європи.- прочитати в підручнику.



23  квітня
Природознавство-    В підручнику  прочитати статтю « Мішані ліси»  +завдання в зошиті.


Трудове навчання-    Об’ємні іграшки з тканини. Виготовлення м'якої іграшки.

22 квітня
Літературне читання-    –  с. 174, В. Сухомлинський « Співуча пір’їнка”. Читати, переказувати. 
Математика-    Знаходження дробу від числа. №856-864..
Українська мова-    Повторення( завдання на картці №2)  


                                               21 квітня
Літературне читання-      Підсумок по темі «Людина починається з добра». Дати відповіді на запитання «Чи уважно ти читав» на ст..173.
Математика-     Дроби. Порівняння дробів. №846-855.
Українська мова –   Повторення( завдання на картці №1)  

Основи здоров'я – Опрацювати в підручнику статтю «   Звички і здоров’я. Формування звичок”

 17 квітня
Літературне читання – Г.Бойко «Консультант», М. Сингаївський  «Сміх для всіх».
Математика-    Письмове ділення на трицифрове число. №1032-1039.
Українська мова –  Текст. Речення ( завдання на картці №3)
Я у світі –   Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.- прочитати в підручнику.

16  квітня
Природознавство-    В підручнику  прочитати статтю «Природні зони України. Карта природних зон»  +завдання в зошиті.
Трудове навчання-   Вишивання. Основні прийоми роботи. Ознайомлення зі швами. Вишивання серветки.


 15 квітня
Літературне читання-    – В.Нестайко «Із сміхом треба бути обережним», Г. Малик «Мавпині іменини» (виразно читати.
  
Математика-   Письмове ділення на трицифрове число.№ 1024-1031.
Українська мова-   Урок розвитку зв’язного мовлення.  Написати твір-роздум «Чому не можна палити суху траву?»

14 квітня

Літературне читання-     Марія Чумарна «Казка про друга» (прочитати  і вивчити напам’ять уривок  35-40 слів).Математика-    Письмове ділення на трицифрове число.№ 1016-1023.
Українська мова –  Текст. Речення.( завдання на картці №2)
Основи здоров'я – Опрацювати в підручнику статтю                           « Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я людини”

13 квітня
Літературне читання-   урок позакласного читання. Прочитати будь-який твір.
Математика-   Розв’язування прикладів з іменованими числами. Розв'язування  задач . №1009-1015
Українська мова Перевірна робота з теми  «Дієслово» і «Прислівник»    (завдання на картці №1)
Природознавство-   В підручнику прочитати  статтю  «Грунт», дати відповіді на запитання.    + завдання в зошиті.
Образотворче мистецтво - Пейзаж по темі "Архітектура і природне середовище": будинок на фоні природи.


 10 квітня
Літературне читання-   с.160-166, В. Нестайко «Шурка і Шурко». Прочитати, відповісти на запитання.
Математика-   Числові вирази з іменованими числами. Порівняння дробів. Задача на знаходження площі. Виконати №1002-1008.
Українська мова – Виконати вправи  346-350.
Я у світі –  Повторити розділ «Я- українець». Дати  відповіді на питання вкінці розділу.

09  квітня
Природознавство-  Азовське море. В підручнику ст..124- 127 +завдання в зошиті.
Трудове навчання-  Плетіння. Виготовлення іграшки «Восьминіжка».

Цей добрий веселий житель океанічних глибин може стати і сувеніром, і прикрасою, і іграшкою. Можна змайструвати ціле осьминожье сімейство - виріб виконується дуже просто з доступних матеріалів без яких-небудь спеціальних пристосувань. Його легко можуть змайструвати навіть діти.


Для роботи потрібні:

- пряжа (нитки для в'язання, наприклад, напівшерсть),

- міцна капронова нитка (20-30 див),

- тонкі різнокольорові шовкові стрічки, або стрічки для пакування подарунків: 8 -10 штук по 15-20см завдовжки, шириною 0,5-0,7 див),

- папір білий і кольорові олівці для малюнка (очі, рот),

- лист щільного картону формату А4 для виконання початкової заготовки,
- клей, ножиці.
Виготовлення:
1. На лист картону рівномірно намотати нитки. Щоб восьминіг вийшов вгодованим, потрібно 100-130 витків нитки (залежить від товщини нитки). Намотуючи, кладіть нитка, не натягуючи, інакше картон буде загинатись, і ви не отримаєте потрібної довжини витка.
2. Обережно знявши моток з картонного аркуша, капроновою ниткою надійно зв'яжіть нитки за 6 - 7,5 см. від краю. Це буде голова восьминога. Вона повинна вийти практично круглою, тому враховуйте, що цей клубок буде її «виворотом» або серединою, рівномірно покривається нитками ще раз під час виконання наступних кроків. Якщо зробити коротше, восьминіг буде виглядати непропорційно навіть як для іграшкового. Якщо вийде довше - видовженої форми голова не матиме стійкості, так і нитки будуть прогинатися, утворюючи некрасиві петлі.
3. Край, який довший, розрізаємо. Виходить щось, схоже на кисть для побілки. Ці нитки - майбутні щупальця восьминога, тому довжина їх повинна становити близько 2/3 всього виробу.
4. Взявши в руку нерозрізаний край-грудку, його потрібно перевернути і рівномірно розподілити нитки по колу так, щоб вони красиво закрили підстава - як розчісують перуку. Зручно виконувати цей крок, розмістивши заготовку на столі.
5. Тепер, визначивши, яка голова вийшла і вже не перевертаючи, зав'язуємо «шиї» ниткою такого ж кольору, як і вся виріб. Не затягуйте занадто щільно, інакше восьминіг буде падати на бік. Діаметр в цьому місці може бути 3,5-4 см..
6. Найцікавіше: ділимо нитки на 8 рівних пасм і плетемо косички-щупальця, на кінчиках зав'язуємо невеликі бантики. Якщо це буде восьминіг-чоловік та бантики ви вважаєте недоречними, можна просто стрічки обрізати коротшу і зав'язати скромним вузлом. Після того, як щупальця виконані - останній штрих: потрібно ножицями акуратно підрівняти нитки на кінчиках кісок.
7. Залишилося намалювати очі і посмішку, вирізати і приклеїти. Чому використовуємо олівці, а не фломастери? Відомо, що при зіткненні з рідким клеєм, фломастери відразу підтікають. Якісні олівці дають яскраві стійкі кольори. Намалюйте кілька варіантів і підберіть найкращий з них.
Восьминогу-дівчинці можна зав'язати бантик. Восьминогу-хлопчику можна змайструвати капелюх.
 08 квітня
Літературне читання-     ст..159-160, В Сухомлинський «Не загубив, а знайшов». Прочитати, відповісти на запитання, підготуватись до переказу.
Математика-  Числові вирази з іменованими числами. Порядок дій у виразах. Виконати № 992-1001.

Українська мова-  Виконати вправи 342- 345. Запам'ятати правопис слів ввечері, вдень, вранці.
 07 квітня
Літературне читання-    ст.158., А. Костецький «Спішу додому». Прочитати,  доповнити.
Математика-   Повторення ділення. Порівняння дробів. Виконати              № 984-991 
Українська мова -.   на ст..170. Вправи 339,340, 341.

Основи здоров'я – Опрацювати в підручнику статтю « Повага і самоповага. Вибір та досягнення мети» ст..145-150. Виконати практичну роботу на ст..147.


 06 квітня
Літературне читання-  Відомості про А. Костецького. А Костецький «Мрія», Л.Забашта «Сказав мудрець» - ст..155-157, виразно читати, відповісти на запитання ,  які запропоновані  вкінці  твору.
Математика-   Повторення ділення. Задачі на швидкість.  № 977-983 виконати письмово в зошиті.
Українська мова- Виконати письмово вправи  336, 337, 338.

Природознавство-  Чорне море.  В підручнику ст.. 119-124  + завдання в зошиті.


 3 квітня
Літературне читання-   Підсумковий урок за темою «Літературні казки зарубіжних письменників». Відповісти на питання на ст..154.
Математика-  Ділення з перевіркою. № 970-976  виконати в зошиті.
Українська мова – Виконати вправи 332,333, 334, 335. Засвоїти написання слів: щогодини, щотижня.
Я у світі – Навчальний проект «Визначні місця мого краю»

 2 квітня
Природознавство- Озера і болота. Охорона водойм. В підручнику ст..116-119 +завдання в зошиті.


Трудове навчання- Виготовлення іграшок з поролону.
З жовтої кухонної губки легко створити улюбленого персонажа мультфільму - Боба - Квадратні штани. Робити саморобку з губки потрібно методом аплікації, так як форма вироби та так відповідає обраному герою. Ніс зроблений з половинки пластикової упаковки від шоколадного яйця, а всі інші деталі вирізані з яскравого картону.Прикріплюють деталі на поролон за допомогою клею ПВА. Можна зробити додатково дротові руки і ноги


 1 квітня
Літературне читання-    Позакласне читання. Прочитати казку (на свій вибір).
Математика- Ознайомитися з письмовим діленням з остачею на ст.154, виконати №963-965 в зошиті.   Див. відео
Українська мова- Прислівники близькі і протилежні за значенням. Вправи 326,32, 328, 331. Засвоїти правопис слів6 напам'ять, вперед, ззаду, назад.


31 березня
Літературне читання-  Джанні Родарі «дорога, що нікуди не вела», ст..151-153. Прочитати, відповісти на запитання вкінці твору.
Математика-  Ознайомитися з діленням виду41528:58 (№954-усно),  №955-961 в зошиті. Див відео
Українська мова -. Поняття про прислівник як частину мови.  Правило на ст..165. Вправи 323 (усно), 324,325. Запам'ятати правопис слів трамвай, тролейбус.             Див. відео  
Основи здоров'я – Опрацювати в підручнику статтю «Самооцінка і поведінка людини. Упертість і самовпевненість» 

30 березня
Літературне читання- Г.Х. Андерсен «Гидке качення» (продовження  ст.148-150).  Скласти план, переказувати з опорою на план.
Математика-  Ознайомитися з ділення виду 168:28 на ст.151.   Виконати №946-953 в зошиті.
Українська мова- Виконати письмово вправи 317, 318, 319,321.
Природознавство- Водойми України.  В підручнику ст..113-116 +завдання в зошиті.


П'ятниця 20.03
 літературне читання- ст. 146-147, (продовження "Гидке каченя"),   переказ
математика -  стор.  147, № 924-929.
українська мова -  ст. 154, впр. 302 (усно),  303-305
 Я у світі - ст. 181-89 в підручнику,  в зошиті с.23-24

Четвер 19.03
 Природознавство - ст.110-112, в зошиті с. 47-48.
Трудове навчання - виріб з пластмасової тари (в підр. ст.57-59)

 Середа 18.03
 літературне читання- ст. 143-145, "Гидке каченя" (уривок), переказ
математика -  стор.  146, № 914-918, 920,922, 923
українська мова -  ст. 152, впр.299(усно), 300, 301.


Вівторок 17.03
літературне читання- ст. 139-142,  відповіді на запитання на ст.142.
математика -  стор.  144, № 900-902,  905-909,912..
українська мова -  ст. 150, впр.295, 296 (усно), 297, 298.
основи здоров'я - ст. 129 в підручнику, "Дорожні знаки", ст.129-133. 

Понеділок 16.03 
 літературне читання- ст. 136-139, " О.Пушкін "Казка про царя Салтана" (уривок),
                                     відповіді на запитання на ст.139.
математика -  стор.  143, № 892-894, 896-899.
українська мова -  ст. 147, впр.290 (усно), 291, 292, 294.
природознавство -ст. 107 в підручнику, в зошиті ст.46-47.



4 клас математика

Може бути підготовкою до ДПА. Різні завдання.

Завдання, пояснення до них, правила.

Англійська мова  Натисніть тут>> та Натисніть тут
                                 Фізична культура Натисніть тут 

Тематичний тиждень  «Весняні свята. Великдень»

13.04 - 17.04

День 1                   Натисніть тут
День 2                   Натисніть тут
День 3                    Натисніть тут
День 4                    Натисніть тут
День 5                    Натисніть тут
Тематичний тиждень "Навіщо їсти?" 21.04 - 24.04
День 1 Натисніть тут
День 2 Натисніть тут
День 3 Натисніть тут
День 4 Натисніть тут
               Мистецтво Натисніть тут >>


Відеоуроки для  3-4   класів

(РОЗКЛАД)


Завтра розпочнеться трансляція відеоуроків на 11 каналі для учнів 3-х та 4-х класів. Також онлайн на YouTube каналі: https://bit.ly/2QC9cfj
Трансляція уроків здійснюватиметься з 23.03.2020 (у будні дні) о 10.30, повторення – о 16.50.














Відеоуроки для 3 і 4 класів
Відеоуроки для 3 і 4 класів

Відеоуроки для 2 класу НУШ



Безкоштовний доступ проєкту «Розумники» (Smart Kids) (1-4 класи)


У рамках реалізації Всеукраїнського проєкту «Розумники» (Smart Kids) для всіх шкіл України відкрито безкоштовний доступ до 50 електронних освітніх ресурсів для 1–4 класів з української мови та математики (http://edugames.rozumniki.ua/subscribe/).



11 добрих мультиків для дітей та дорослих, які варто переглянути під час карантину

https://zatyshok.net.ua/5528/?fbclid=IwAR2uqiI84f8cHLshzq5zwkBBvM82ugT42SUDL_s_DF_Jja0xPuUerIFOp9g


Дистанційна олімпіада "Всеосвіта Весна-2020".
Символічно, що вона розпочинається саме в той час, коли крокує весна та пробуджує в душі прекрасні поривання!📷
І навіть, якщо діти на карантині, то з користю можуть провести час за олімпіадою та створенням мотиваційного плакату "Я" та "Мій клас".📷
Але ми були б не ми, аби не додали до олімпіади цікавих фішок та нововведень.
Тільки уявіть, відтепер до дипломів учасників, за їх бажанням, можна додавати світлину.📷
Та й це ще не все!
Святковий весняний сезон принесе цікаві подарунки від "Всеосвіти", а саме:
📷3 принтери Epson L120
📷30 плакатів «Кожен має знати»
До речі, нашу дистанційну олімпіаду можна проходити онлайн, офлайн та за допомогою мобільного додатку «Всеосвіта: Кабінет учня».
Тож поспішайте зареєструватись, перевіряйте свої знання і насолоджуйтесь перемогами разом із «Всеосвітою».📷
Посилання на олімпіаду:
https://vseosvita.ua/olympiad

Сторінка обговорення олімпіади: https://vseosvita.ua/olympiad/s16/discussion




ПРИРОДОЗНАВСТВО (4 клас)  

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 УВАГА! з 2 листопада організація освітнього процесу   В ІВАНІВСЬКІЙ ФІЛІЇ  для учнів 1-9 класів  буде здійснюватися у звичайному режимі