Атестація 2020-2021
Вимоги щодо оформлення портфоліо педагогічного працівника
Діагностична карта виявлення рівня професійної компетентності учителя.
Методичні рекомендації щодо оцінки рівня кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти
Оцінювання системи і досвіду роботи педагогічного працівника
Пам'ятка з питань атестації для педагогічних працівників
ПЛАН РОБОТИ ПЕДАГОГІВ ЩО АТЕСТУЮТЬСЯ у 2020/2021 навчальному році
ПЛАН РОБОТИ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ на 2020/2021 навчальний рік
Права та обов’язки атестаційної комісії закладу освіти
Права і обов’язки керівника закладу освіти щодо атестації педагогічних працівників
Права та обов’язки педагогічних працівників
Зразок заяви на атестацію. (чергова атестація за бажанням, позачергова - обов'язково)
ПЛАН ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ Й ПРОХОДЖЕННЯ АТЕСТАЦІЇ
в 2020– 2021 навчальному році Зразок
Звіт про науково-методичну і практичну діяльність в атестаційний період
(зразок)
Нормативні документи з питань атестації
Використано матеріали сайту: http://tkmco.org/
Атестація педагогічних працівників проводиться відповідно до Закону України "Про освіту" (стаття 54) з метою активізації їх творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці.
Атестація ґрунтується на принципах демократизму, загальності, всебічності, систематичності, колегіальності, доступності та гласності, безперервної освіти і самовдосконалення, морального і матеріального заохочення. Умовою атестації педагогічного працівника є наявність фахової освіти та володіння ним державною мовою в обсязі, необхідному для виконання його професійних обов'язків, згідно з Конституцією України (ст.10)
ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
ЩОРОКУ ДО 20 ВЕРЕСНЯ
1. Створюються атестаційні комісії І, II, III рівнів:
• І рівень — атестаційні комісії закладів освіти;
• II рівень — атестаційні комісії районних (міських) відділів (управлінь) освіти;
• III рівень — обласна атестаційна комісія при Головному управлінні освіти і науки обласної державної адміністрації.
2. Про створення атестаційних комісій та затвердження їх складу видається наказ у закладах освіти.
3. Кількість членів атестаційної комісії не може бути меншою від семи осіб.
4. Атестаційні комісії всіх рівнів створюються на один рік до формування нового складу атестаційної комісії. Персональний склад атестаційних комісій протягом року може змінюватися.
5. Атестаційні комісії всіх рівнів формуються з педагогічних працівників навчальних та інших закладів, працівників відповідних органів управління освіти, представників профспілок, методичних і психологічних служб. До складу атестаційних комісій також можуть входити представники наукових та інших установ, організацій, об'єднань громадян (за згодою).
6. Атестаційні комісії всіх рівнів створюються у складі: голови, заступника голови, секретаря, членів атестаційної комісії. Головою атестаційної комісії є керівник (заступник керівника) навчального закладу або відповідного органу управління освітою.
ДО 10 ЖОВТНЯ
До відповідної атестаційної комісії подають:
· списки педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації, із зазначенням результатів попередньої атестації та строків проходження підвищення кваліфікації;
· заяви педагогічних працівників про позачергову атестацію;
· про перенесення строку атестації;
· подання керівника або педагогічної ради закладу про присвоєння працівникові кваліфікаційної категорії, педагогічного звання, а також пониження категорії педагогічному працівникові в разі зниження ним рівня професійної діяльності.
ДО 20 ЖОВТНЯ
Атестаційна комісія:
• затверджує списки педагогічних працівників, які атестуються;
• графік роботи атестаційної комісії;
ДО 15 БЕРЕЗНЯ
Атестаційна комісія:
· організовує вивчення системи й досвіду роботи кожного педагогічного працівника, який атестується, періодично заслуховуючи дані питання під час засідань педагогічних рад, кафедр, методичних об’єднань, виробничих нарад з розгляду атестаційних питань.
ДО 16 СІЧНЯ
Подати до міського методичного кабінету методичні розробки педагогів, які претендують на присвоєння педагогічного звання «учитель-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист» для схвалення науково-методичними радами міського методичного кабінету, Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.
ДО 1 БЕРЕЗНЯ
Подати до атестаційної комісії відповідного рівня характеристику діяльності педагогічного працівника у міжатестаційний період. Характеристика повинна містити оцінку виконання педагогічним працівником посадових обов’язків, відомості про його професійну підготовку, творчі та організаторські здібності, ініціативність, компетентність, організованість, морально-психологічні якості, дані про участь у роботі методичних об’єднань, інформацію про виконання рекомендацій, наданих попередньою атестаційною комісією.
ДО 18 БЕРЕЗНЯ
Узагальнюються результати вивчення професійної діяльності, підвищення фахової компетентності та загальної культури педагогічних працівників, які атестуються.
ДО 23 БЕРЕЗНЯ
Завершується робота з атестації педагогічних працівників установ і закладів освіти міста, яка здійснювалась атестаційними комісіями І рівня.
ДО 23 БЕРЕЗНЯ
Видається наказ «Про результати атестації 2020-2021 н.р.».
Наказом на підставі рішення атестаційної комісії освітнього закладу, оформленого протоколом, встановлюються (підтверджуються) тарифні розряди, присвоюються кваліфікаційні категорії (педагогічні звання), встановлюється відповідність раніше присвоєним кваліфікаційним категоріям (педагогічним званням) з дня прийняття кожного відповідного рішення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий